Avatar billede park1822 Nybegynder
22. november 2008 - 23:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ultimate Soccer Manager '98

Hvor kan jeg købe/downloade dette spil, da jeg ikke kan finde det til salg nogle steder?!!

Mvh. Daniel
Avatar billede corleonedk Nybegynder
22. november 2008 - 23:51 #1
Lige her og er freeware da det jo er et noget ældre spil :)
http://www.dosgamesonline.com/index/game/631/Ultimate_Soccer_Manager_98-99.html
Avatar billede corleonedk Nybegynder
22. november 2008 - 23:59 #2
PS..Spillet skulle have problemer med at køre under xp,og eneste løsning skulle være at starte xp i safe mode (fejlsikret tilstand) og køre spillet der.
Avatar billede park1822 Nybegynder
23. november 2008 - 18:04 #3
Tak, men så skal man ind og oprette en profil og til at skrive anmeldelser eller klikke rundt på sponsor-sider m.m. det står som betingelse... Det har jeg ikke brug for! ;-)Har skam kigget på flere af den slags sider og det lugter langt væk af spam, trojan, spyware m.m.!!!

Andre forslag?
Avatar billede corleonedk Nybegynder
04. december 2008 - 18:59 #4
Jeg havde ingen..Du kan bare afvise svaret og lægge et selv og acceptere det for at lukke her..
Avatar billede park1822 Nybegynder
02. august 2012 - 01:46 #5
Lukket