Avatar billede morpheous Nybegynder
21. november 2008 - 22:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke se indhold på harddisk

Jeg har haft 2 diske i en Netgear sc101, men nu kan jeg ikke se indholdet på den ene. når jeg sætter den ind i min pc kan jeg godt se den og den får også et drev bogstav men når jeg vil åbne spørger den om den skal formatere den.

Jeg har prøvet med get-data-back for NTFS men jeg drevene bliver formateret på en anden måde og derfor kan ikke genskabe

Hvad og hvordan gør jeg for at indhold tilbage ???
Avatar billede haverslev Novice
21. november 2008 - 22:55 #1
Hvis disken står som RAW istedet for NTFS, så har du sikkert mistet partitionstabel på den - kan genskabes, se nedenstående:
http://www.helgec.dk/livecd.html#Sådan%20gendannes%20en%20mistet%20partitions%20tabel
"Sådan gendannes en mistet partitions tabel"
Avatar billede morpheous Nybegynder
23. november 2008 - 11:20 #2
jaaej .... altså den står jo ikke med noget (ved ikke hvad netgear sc101 formatere harddisk til) ... men sat en anden i og formateret den i boksen, tilbage til pc ... jeg kan godt se den, men ikke åbne den. Jeg prøvede dit lille program men der kom ikke rigtig noget ud af det. Jeg har prøvet getdataback både til NTFS og FAT men der er intet ... så jeg ved ikke hvad den bliver formateret til.
Avatar billede haverslev Novice
23. november 2008 - 18:45 #3
Hmm her står at den kører sit eget filsystem ? - så ved jeg ikke lige en løsning der er brugbar - desværre:
http://www.edbpriser.dk/Review/review.asp?ID=32076
Avatar billede morpheous Nybegynder
23. november 2008 - 20:53 #4
nej ... jeg er også selv lidt lost, den ene af de 2 kom som sagt tilbage, men jeg har sikkert rodet for meget med den anden til at den vil virke ...
Avatar billede morpheous Nybegynder
23. november 2008 - 20:54 #5
kom med et svar og du får point haverslev for indsatsen ...
Avatar billede haverslev Novice
24. november 2008 - 09:00 #6
:)