Avatar billede weblockdk Nybegynder
20. november 2008 - 23:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Installering af egen font på hjemmeside

mit spørgsmål går ud på, at jeg gerne vil være sikker på at den font der bruges på min hjemmeside kan ses af alle, men da det er en font der ikke er almindelig tilgængelig på alle computere vil jeg høre, om det er muligt at uploade selve fonten på ens ftp-server og så linke til den fra hjemmesiden uden at gæsterne på siden skal gøre andet end at nyde den flotte font..?

evt. lidt kode vil gøre underværker...

takker på forhånd
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
20. november 2008 - 23:46 #1
Generelt: Glem det. Brug standard fonte.

Ellers læs med her: http://www.eksperten.dk/spm/853519
Avatar billede all4n Nybegynder
19. december 2008 - 11:44 #2
Jeg ville også råde dig til at lade vær, alt for besværligt!

Ved ikke hvad du skal bruge den til, men ellers kunne flash være godt.. måske ;D
Avatar billede weblockdk Nybegynder
28. april 2010 - 22:06 #3
svar