Avatar billede meonweb Nybegynder
28. juni 2001 - 14:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tæller, klok og upload

Hej Eksperter

Jeg har lige lavet siden www.friserverplads.dk/systemtuning/ der er godt nok kun forsiden endu, men ville gerne vide hvordan jeg laver en online tæller oh klokken med sekunder, jeg har prøvet forskellige scripts men kan ikke få dem til at virke. Nogne der har en side hvor det virker og kører hvor jeg bare kan ændre teksten og designet?? I må godt bedømme udssendet
Jeg har også siden www.tuning.dk hvor folk selv kan sende deres billeder til mig af deres biler, men ville gerne have en funktion der gør at man selv kan uiploade sine filer og skrive en lille tekst til. Helst ik i ASP.

PÅ FORHÅND TAK
Avatar billede orca Nybegynder
28. juni 2001 - 14:54 #1
Øhm... du poster denne besked i Programmering: ASP men vil ikke have ASP scripts?!?...
Avatar billede slay Nybegynder
28. juni 2001 - 15:02 #2
Vil du ha den i PHP eller JavaScript? Jeg har et ur i javascript, og et upload script det tager ikke mange sekunder at lave i PHP. ;)
Avatar billede meonweb Nybegynder
28. juni 2001 - 15:04 #3
Hej, det er kun uploaden som ik skal være i ASP klokken og tæller må gerne være ASP men helst noget nmandet er ik verdensmester endnu!! Jeg ville gerne have dem i PHP
Avatar billede slay Nybegynder
28. juni 2001 - 15:13 #4
meonweb...Jeg har som sagt klokken liggende i JavaScript, vil du ha den?
Avatar billede orca Nybegynder
28. juni 2001 - 15:18 #5
har du adgang til en access database?
Avatar billede tning.dk Nybegynder
28. juni 2001 - 16:24 #6
Ja den klok vil jeg gerne have hvis den også tæller sekunder imens man er på siden! Nej ingen database desværre
Avatar billede orca Nybegynder
28. juni 2001 - 22:03 #7
så skal du lave klokken i java...
Avatar billede meonweb Nybegynder
15. august 2001 - 10:15 #8
HAllo