Avatar billede madsovich Nybegynder
20. november 2008 - 11:55 Der er 1 kommentar

Pointshop opgave

Hejsa. :)
Jeg går og skal lave en pointshop, hvor man klikker på reklamer, tjener points osv... Tror i kender det. :-)

Jeg vil høre om der er nogle som kan give mig et tilbud på et sådant system, som både er sikkert og henter oplysninger, når man har klikket og udført en opgave, helt korrekt! :-)

Mvh,

Mads Kjærgaard
Avatar billede mywebcreations Nybegynder
20. november 2008 - 12:28 #1
Hej Mads,
Du er velkommen til skrive en email til undertegnede, så skal jeg hurtigst muligt give dig en superpris på design + programmingsarbejde.

Med venlig hilsen
Kim H.
tkhau@mwc.vn
wwww.mwc.com.vn