Avatar billede spejder_leon Nybegynder
19. november 2008 - 18:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

MSSQL Webhotel - Jeg søger sikkerhed, support og drift-stabilitet

Hej,

Jeg modtager meget gerne kommentarer på udbydere som tilbyder webhotel og MSSQL, og samtidigt har styr på det produkt de sælger, således at sikkerhed, support og driftstabilitet er i orden. Prisen er også en faktor, men de andre faktorer spiller væsentlige roller.

Venligst Leon
Avatar billede ThomasK Nybegynder
19. november 2008 - 19:16 #1
Har aldrig haft problemer med www.one.com
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. november 2008 - 20:37 #2
www.wannafind.dk eller enoeuro.com (mener også deres billige host har det). Dog er de billige som regel uden telefonsupport, men surftown.dk er også med et større firma bag
Avatar billede spejder_leon Nybegynder
19. november 2008 - 22:34 #3
Hej må lige pointere at webhotellet skal understøtte MSSQL.
Avatar billede ThomasK Nybegynder
19. november 2008 - 22:40 #4
Sorry, så det som MySQL, Kender ikke frygtelig meget til det!
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. november 2008 - 22:45 #5
Har vi læst og svaret på :)
Avatar billede Rosenkjaer Novice
19. november 2008 - 22:57 #6
Nu skriver du ikke noget om hvad du skal bruge webhotellet til?

Men hvis det ikke er alt for stort, vil jeg helt klart anbefale unoeuro.com

Men de tilbyder kun 75 mb MSSQL, selvom du sikkert kan aftale dig til mere, hvis det er nødvendigt.

De har godt nok ikke telefon support, men tilgengæld svarer de lynhurtigt.
Avatar billede Rosenkjaer Novice
19. november 2008 - 23:01 #7
Driften er der heller ikke noget i vejen med hos Unoeuro, for i de sidste 5-6 år hvor jeg har haft hjemmesider hos dem, har der måske været en lille times nedetid fordelt over 2-3 gange, hvor den ene var pga. noget netværks opgradering, som varede en havl time fra 00.00 til 00.30 og det var fortalt forud, så umiddelbart kanon service.
Avatar billede bacardil Nybegynder
19. november 2008 - 23:10 #8
Plus den lille time til halvanden i dag hvor ALT var nede :)
Avatar billede spejder_leon Nybegynder
06. december 2008 - 00:15 #9
Takker for input, om end jeg ikke er blevet overbevist om noget.
Læg et svar for at modtage point.

Venligst Leon
Avatar billede bacardil Nybegynder
06. december 2008 - 00:26 #10
Hvem har du valgt?
Avatar billede spejder_leon Nybegynder
06. december 2008 - 12:54 #11
Jeg er ikke overbevist om nogen. Tror jeg hælder til surftown, men kun grundet mssql. ellers ikke
Avatar billede neess Nybegynder
07. januar 2010 - 17:17 #12
Jeg benytter selv wannafind(deres lavpris selvskab hedder http://www.unoeuro.com/ men deres server og personale er det samme) til omkring 45 forskellige løsninger vi har udviklet til kunder.

Der er utrolig god support og meget hjælpsom personale. Der er mulighed for mssql.