28. juni 2001 - 13:56Der er
25 kommentarer og 2 løsninger
Ericsson ADSL
Jeg har fået et Ericsson ADSL Modem(HM220d),men jeg kan ikke finde ud af konfigurer det. TDC er heller ikke til nogen hjælp da der åbenbart ikke er så mange der har fået det.
Jeg prøved at kikke på siden i går men jeg fandt ikke noget jeg kunne bruge, jeg har mailet til dem og venter på svar.(men det tager jo nok noget tid før de svare)
Er der ikke et sted hos Tdc hvor du kan konfigurere den. Min ADSL, en Cisco 677, skulle startes hos Cybercity, og de havde også et sted med en fin omfattende hjælp som jeg printede ud.
Jeg har snakket med TDC men de er ikke til nogen hjælp, det er noget med at jeg er med i et pilotprojekt, jeg ved åbenbart mere om modemet end TDC gør.
Måske er problemt løst jeg har hørt fra en der har samme modem,han har ringet og brokket sig til TDC og harfået tilsendt en router og det har løst problemet. men jeg vil da gerne høre om dine erfaringer med modemet. Fik du at vide på forhånd at du var med i et pilot projekt, det gjorde jeg ikke, det fortalte teknikerne der sat modemet op. MVH JKF
Mit problem er opsætningen af modemet. Ifølge af manuellen skal der vær en knap i opsætningen der hedder Wizard, som skulle gøre det nemt for mig at opsætte modemet men den mangler, der er kun Advance - Status og Hjelp og Advance er lidt for sejt til mig.
ok, så er de sq da også smarte va!! Har ikke haft et eneste problem med dem. Men en kammerat havde, de havde ikke sat et eller kort i og det kunne de først gøre dagen efter! *LOL*
Jeg har haft for vilde problemer med TDK og deres ADSL-crap. Privat kundeservice aner ikke en dyt om ADSL. Det er unfair at blive sur\' på de stakler, de er ikke uddannet til jobbet. Det hele er et spørgsmål om penge. Så TDK acceptere en lille procentdel af kunder der ikke får support. Jeg er dog så heldig at kende folk i IT-brancen der kunne hjælpe mig. Uden deres hjælp var jeg ikke på nettet med ADSL! Der er kun én ting jeg kan forslå: ring til TDK erhvervsservice, de er uddannet og kan sikkert hjælpe dig, hvis du kan få dem overtalt til det?
Havde jeg vist TDK var SÅ ligeglade med deres privatkunder, havde jeg aldrig ventet 3 måneder på ADSL hos TDK!!!
Jeg har fået løst mit problem. Mit moden havde de forkete parameter. jeg kender en hos ansat TDC, som kunne maile en anden inde hos TDC, og så kom det til at virke.
Det skal lige sige at jeg ikke har været sur på de personer på \'Privat kundeservice\' de kan jo ikke gøre for det !!
(jeg er jo blevet underholdt med musik og tale af dem i flere timer hi hi, så hvis man mangler lidt musik kan man jo altid ringe 80808016)
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.