Avatar billede ecpower Nybegynder
18. november 2008 - 16:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Meget forsinket svar fra "Systemadmnistrator"

Vores Exchange 2003 server kører ellers godt men jeg oplever ofte at folk ikke får svar tilbage hvis mail ikke kan leveres.
Svaret kommer så ofte mange uger senere i forbindelse med at serveren bliver genstartet. Er der nogen der kender til dette problem?

mvh KH
Avatar billede riversen Nybegynder
18. november 2008 - 16:24 #1
hvordan er dine delivery settings for smtp serveren?
Avatar billede ecpower Nybegynder
18. november 2008 - 16:47 #2
Jeg leverer direkte pr domæne, ingen begrænsninger på størrelse af mail, resend pr 10 minut, notifikation efter 2 timer.

mvh. KH
Avatar billede riversen Nybegynder
18. november 2008 - 16:51 #3
nogen interessante ting i eventloggen?
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2008 - 20:06 #4
har du også lavet en opsamling på NDR til f.eks. adminnistrators mailbox ??
Avatar billede ecpower Nybegynder
18. november 2008 - 21:13 #5
Meddelelser som den nedenunder, men de kommer i forbindelse med reboot af maskinen. Jeg har ikke tidligere fået kopi af NDR, men det har jeg så netop lavet så de skulle komme til min adresse.

A non-delivery report with a status code of 4.7.1 was generated for recipient rfc822;agata@fmarullo.com (Message-ID <072D96786BFC014AAEBA9EB07A8070EA54210D@seattle.ecpower.dk>).
Avatar billede strych9 Praktikant
12. december 2008 - 19:40 #6
Se mit svar her. Det er samme problem: http://www.eksperten.dk/spm/856284
Avatar billede strych9 Praktikant
04. januar 2009 - 10:13 #7
Kunne du acceptere mit svar? Alternativt spørg løs hvis du har behov for mere hjælp.