Avatar billede laibach Nybegynder
18. november 2008 - 15:49 Der er 5 kommentarer

Hvordan erstatter jeg vista med xp ?

Jeg her kigget lidt rundt, og  var lidt overrasket over at det åbenbart at svært at slippe af med vista når det først er installeret.
Af forskellige årsager er jeg blevet bedt om at installere xp istedet for vista. Jeg prøvede med en xp cd og selvfølgelig,1st boot device cd, men den kører videre som om intet er hændt.
Har også prøvet med en bootdisc, men det var til win 98, så det gik ikke helt efter planen.
Mit spørgsmål er findes der en bootdisc til ntfs, man kan formatere fra eller hvad skal jeg gøre ?
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2008 - 19:31 #1
Hvis du booter fra din XP-skive og følger guiden http://www.helgec.dk/xp-install.html bør du ikke opleve problemer
18. november 2008 - 21:06 #2
(Vær sikker på at der er XP driversæt til din HARDWARE!!!)
Avatar billede laibach Nybegynder
19. november 2008 - 01:24 #3
Ok kommer tilbage med svar når jeg har prøvet det.
Avatar billede laibach Nybegynder
20. november 2008 - 12:22 #4
Takker for en meget udførlig guide og en masse brugbare programmer. Du må hellere svare hvis du skal ha points helqec.
Avatar billede Slettet bruger
20. november 2008 - 12:35 #5
Samler ikke point, snup dem selv