Avatar billede wicked Juniormester
18. november 2008 - 10:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

lav din egen kalender

Hey Eksperter

Jeg søger et program hvor man kan lave sin egen kalender, altså indsætte sine egne billeder og skrive mærkedage ind og som så til sidst kan printes ud og hænges op :)

Jeg er villig til at ofre penge på programmet hvis der dukker noget ordentlig op :)

//Wicked
Avatar billede rebecca Novice
18. november 2008 - 10:43 #1
Det kan man mig bekendt i mange programmer, jeg bruger selv microsoft's publisher 2003
Avatar billede wicked Juniormester
18. november 2008 - 10:48 #2
fantastisk, anede ikke man kunne bruge det, men det er jo perfekt. Smid et svar og der er point :)
Avatar billede rebecca Novice
18. november 2008 - 11:19 #3
hehe glad for at hjælpe og når du så åbenbart har programmet er det jo endnu bedre, held og lykke med det.

Ps...Hvis du ikke allerede har en kan jeg kun anbefale at købe en maskine til at sætte sådan en plastikkant på kalenderen (koster ca. 200 kr), ser flot og prof. ud.

Mvh.Rebecca
Avatar billede wicked Juniormester
18. november 2008 - 11:33 #4
yeps har været ude og investere i office pakken :)

Mange tak, det vil jeg lige forske lidt i :)