Avatar billede enigma_morten Nybegynder
17. november 2008 - 22:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Filer på extern HDD

Hej eksperten

Jeg har windows vista på min stationære og så har jeg en ekstern HDD med alverdens billeder, musik etc.
Men her den anden dag ændrede jeg drevbogstavet samt navnet på den eksterne HDD og vupti, så er der mange af mine filer som enten er forsvundet eller som ikke kan åbnes af noget som helst program.

Mit spørgsmål er derfor:

Kan ændring af drevbogstav og/eller drevnavn være skyld i dette?

Er der en fornuftig løsning, evt. andre som har oplevet det samme?
Avatar billede fastwrite Nybegynder
18. november 2008 - 04:09 #1
Problemet er opstået fordi du har ændret dit drevbogstav til et andet. Dine programmer er ikke klar over at den musik eller de billeder der normalt ligger på D: drevet pludselig ligger på Z: drevet.

Så derfor - den nemmeste løsning vil være at skifte dit drevbogstav tilbage til det gamle.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
18. november 2008 - 13:32 #2
Før du gør det så prøv at køre en Ccleaner,og se hvor meget den kan rette af forkerte stier..http://www.ccleaner.com/
Avatar billede corleonedk Nybegynder
22. november 2008 - 15:35 #3
Noget nyt her?
Avatar billede enigma_morten Nybegynder
22. december 2008 - 20:14 #4
Problemet blev løst ved at ændre drevbogstavet tilbage til det gamle. Smid et svar fastwrite
Avatar billede enigma_morten Nybegynder
31. oktober 2009 - 17:21 #5
Lukker