Avatar billede claudie2021 Nybegynder
17. november 2008 - 22:31 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af GeForce 5700 LE (256mb)

Hey..

Er der ikk en klog person, som kan fortælle mig, hvordan jeg sætter mit Gfx bedst muligt op, så det kommer til at YDE BEDST i COUNTER-STRIKE!.?

GeForce 5700 LE (256mb)

Hvilken driver osv.. Giv link, og så skal jeg bruge vejledning, til hvordan jeg får det til at køre bedst muligt Counter-Strike?
- jeg tænker på, hvilke der skal sættes fra og til af Vsync osv?

Jo, jeg har kigget på 2tm.org, men deres opsætning er ikke den samme som min!

Pls, hurtigst muligt :)

/ Claudie
Avatar billede claudie2021 Nybegynder
17. november 2008 - 22:47 #1
Skal lige siges, at min skærm er en HP vs17..
Avatar billede Jensen DK Novice
18. november 2008 - 07:25 #2
Det her er nok den nyeste driver. http://www.nvidia.com/object/winxp_175.19_whql.html
Du skal ikke regne med at dit grafikkort hører til verdens bedste, du kunne sikkert opnå meget med et nyrere/bedre kort.
Avatar billede claudie2021 Nybegynder
18. november 2008 - 11:36 #4
hvilket et af dem, syntes du så at jeg skulle tage??
Avatar billede claudie2021 Nybegynder
18. november 2008 - 11:41 #5
Den driver du har skrevet der, er den jeg bruger nu.. Syntes bare ikke det køre ret godt, efter jeg har formateret.. Og er ikke sikker på at det var den driver der lå inden jeg formaterede, der tror jeg det var en lidt ældre driver :S
Avatar billede Jensen DK Novice
18. november 2008 - 12:50 #6
Det kan godt være at en ældre driver er bedre, du kan så prøve den der hedder 93.71 prøver lige om jeg kan finde et link.
Avatar billede claudie2021 Nybegynder
18. november 2008 - 16:02 #9
Tak silbidor.. Men må lige se hvad jeg gør.. Overvejer bare at kaste nogle penge efter en ny com.. :) - selvom dette kunne være en billig og nem løsning..

Jeg skal bare ha en com. der kan køre CS flydende! :) hehe
Avatar billede Jensen DK Novice
18. november 2008 - 17:14 #10
Prøv den driver jeg linker til 18/11-2008 12:52:07
Avatar billede johnstigers Seniormester
18. november 2008 - 20:38 #11
Det kort er ok til Counter Strike 1.6.
Snakker vi source? Glem det - du kan ikke presse en ydelse ud af det kort du kan bruge til noget!