Avatar billede gotcha Nybegynder
28. juni 2001 - 12:44 Der er 39 kommentarer og
1 løsning

Søger arbejde...

Jeg søger i øjeblikket noget arbejde og vil høre, om der er nogen, der har plads til en interaktiv designer eller kender nogle, der gør. Jeg arbejder fortrinsvis i Flash og har bla. lavet følgende:

http://www.veteran3.subnet.dk

Mine eksperimenter i Flash kan findes på her:

http://www.hhbk.subnet.dk/GotCha.html

Jeg hedder forresten Morten Barslund, er 18 år, og bor i Holte (nord for Kbh.) :)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
28. juni 2001 - 12:46 #1
øhm min \'puter gik kold på
http://www.veteran3.subnet.dk

Avatar billede geeeet Nybegynder
28. juni 2001 - 12:47 #2
min også..

/Geeeet
Avatar billede qzar Nybegynder
28. juni 2001 - 12:56 #3
Jeg har massere arbejde du kan bare ikke blive betalt for det :-)

-Jonas
Avatar billede qzar Nybegynder
28. juni 2001 - 12:59 #4
Ihvertfald ikke på nuværende tidspunkt :-)
Avatar billede repsac Nybegynder
28. juni 2001 - 13:02 #5
Hva\' fa\'en er det for nogle \'putere i har??? - veteran3 går fint igennem her ... ;o)
Avatar billede geeeet Nybegynder
28. juni 2001 - 13:02 #6
win2k, ie5, 750mhz compaq, 320 mb ram

/Geeeet
Avatar billede jelzin101 Praktikant
28. juni 2001 - 13:03 #7
w2k, ie5,5, 1,2ghz, 512 mbram - t2 forb.
Avatar billede repsac Nybegynder
28. juni 2001 - 13:06 #8
win98 333mHz 64mb 1mbit forb. ... hihi ... hvad går der galt for jer? - gammel version af flash?
Avatar billede geeeet Nybegynder
28. juni 2001 - 13:08 #9
nops.. version 5...

Flashen er bare dårligt lavet.. fik er advarsel om at der var scripts i flashen som ville få min maskine til at køre langsomt...

Simpelthen bare dårligt flasharbejde... intet andet...

husk altid at kigge på hvormeget processorkraft dine flashfilm bruger.. hvis der f.eks. er for mange frames i sek. så dør den helt...

/Geeeet
Avatar billede jd Nybegynder
28. juni 2001 - 13:22 #10
Hmm... jeg har heller ingen problemer med at se den - og det er ellers ikke nogen monster-computer jeg sidder ved lige nu...
Avatar billede qzar Nybegynder
28. juni 2001 - 13:24 #11
Den kører nu fint her!
Avatar billede gotcha Nybegynder
28. juni 2001 - 13:39 #12
Det er skam ikke dårligt lavet - jeg sad bare og uploadede en ny version, fordi jeg havde glemt preloaderen til den første. Jeg kom så til at lave en mindre fejl i mit script, der betød, at playeren gik i stå (ups). Det er i orden nu :)

Undskyld :)
Avatar billede webben Nybegynder
28. juni 2001 - 13:41 #13
Jeg kunne da godt bruge en hjælpende hånd til noget design af community og logo\'er! Ikke noget jeg kan betale dig for, udover link til din side....! Skriv hvis det er noget til thomas@party-patruljen.dk

/webben
Avatar billede gotcha Nybegynder
28. juni 2001 - 13:48 #14
Måske, men jeg er ikke sikker på, at jeg kan afsætte tid til det, hvis det ikke er betalt :(

Er der ellers nogen, der kender nogle eller ved, hvor man eventuelt kunne blive ansat?
Avatar billede qzar Nybegynder
28. juni 2001 - 14:12 #15
Gotha >> Er du på icq?

-jonas
Avatar billede gotcha Nybegynder
28. juni 2001 - 14:39 #16
Ja, det er jeg. Nummeret er 77907373 (det står der i hvert fald i øverste venstre hjørne - bruger stort set kun Messenger) :)
Avatar billede qzar Nybegynder
28. juni 2001 - 14:40 #17
Kom online :-)
Avatar billede gotcha Nybegynder
28. juni 2001 - 14:43 #18
Lige et enkelt spørgsmål - fungererer http://www.veteran3.subnet.dk nu korrekt hos alle?
Avatar billede jd Nybegynder
28. juni 2001 - 14:53 #19
yir!! :)
Avatar billede jelzin101 Praktikant
28. juni 2001 - 14:55 #20
jep
Avatar billede gotcha Nybegynder
28. juni 2001 - 15:01 #21
Altså, der kommer først en procentdel med et vilkårligt mønster bagved, og så kommer selve delen? Jeg spørger kun, fordi den laver ged i den, når jeg åbner linket, men fungerer fint, når jeg åbner http://www.veteran3.subnet.dk/LyngbyVeteran3-003.swf . Det er den samme fil, der vises, så jeg fatter det ikke helt :(
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. juni 2001 - 17:08 #22
Du får altså ikke et job ved at lave en ansøgning her på eksperten. Eksperten er kun lavet for at hjælpe dem der har et job i forvejen, så må vi andre søge et andet sted. Du kunne måske oprette en job profil på http://www.job-index.dk, og henvise til dine super evner som Flash designer.
Du kunne f.eks. lave nogle avanceret computerspil i Flash, for dine små demoer kommer du ikke langt med.

/per
Avatar billede gotcha Nybegynder
28. juni 2001 - 17:39 #23
Du har en god pointe der! Har du nogle forslag til spil?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. juni 2001 - 21:36 #24
Du kunne f.eks. prøve om du kan lave et bilspil, som du kan finde på M&M, der er udviklet af multimedia firmaet Juul og Stejle i København. Eller du kunne lave en avanceret enarmet tyveknægt i Flash, hvor hjulene drejer med forskellig hastighed. Endvidere skal hjulene have tilbage skru lige før de stopper.

Tilsidst skal du huske at spillene skal se indbydende ud, og derfor skal grafikken være flot.
En flot indpakning sælger virkelig varen.

/per
Avatar billede qzar Nybegynder
28. juni 2001 - 21:40 #25
<qzar>
hoejrup hvor arbejde du?
</qzar>
Avatar billede hoejrup Nybegynder
28. juni 2001 - 21:48 #26
Jeg har mit eget firma.

/per
Avatar billede qzar Nybegynder
28. juni 2001 - 21:49 #27
Har i/du en side man kan se?
Avatar billede gotcha Nybegynder
28. juni 2001 - 21:56 #28
Hvad er adressen til M&M?
Avatar billede qzar Nybegynder
28. juni 2001 - 22:02 #29
http://www.m-m.dk/

har du fået min mail?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juni 2001 - 01:37 #30
>> hvis det har interesse har jeg faktisk engang lavet en sådan enarmet tyveknægt i vb ( da jeg gik i gym.) hvis du vil have den så bare sig til!!!
Avatar billede peng Nybegynder
29. juni 2001 - 01:44 #31
hvilke slags arbejde søger du?

Deltid
freelance
fuldtid

Peng / PLTeam ApS
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. juni 2001 - 10:38 #32
jelzin101> Har du lavet en enarmet tyveknægt der minder om http://www.telfun.nl/telfun/index1.htm ?

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. juni 2001 - 12:29 #33
Hvis du vil lære mere om konstruktion af spil, så kan du kigge på http://www.ultimatearcade.com/home/. Eller se de nyeste nominerede flash spil på http://www.flashforward2001.com/

/per
Avatar billede gotcha Nybegynder
29. juni 2001 - 14:08 #34
Hvis jeg nu laver sådan en enarmet tyveknægt eller et andet, ligeså avanceret spil, er der så mulighed for, at jeg kan arbejde freelance? :)
Avatar billede yaief Nybegynder
29. juni 2001 - 14:45 #35
Auw - den flash gør ondt, ja. Min mus hakker pænt meget - og vi taler ellers om 1GHz T-bird med 768mb 133 ram :) Du er ellers god til det med flash\'en - held og lykke!
Avatar billede gotcha Nybegynder
29. juni 2001 - 14:48 #36
peng >> Din side ser interessant ud ( www.plteam.dk ), men du bør nok rette stavefejlene i menuen i jeres engelske version ;) Er der nogen mulighed for, at jeg eventuelt kan arbejde freelance (eller evt. deltid)?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. juni 2001 - 16:17 #37
Hvis du laver nogle tilsvarende spil, og sender en demo CD til et multimedie firma i Danmark. Så skulle der være store chancer for at få et job.

/per
Avatar billede gotcha Nybegynder
29. juni 2001 - 16:39 #38
Hvilke firmaer skulle det være?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juni 2001 - 20:29 #39
hoejrup>> noget der ligner bare i vb = halv grim grafik :)
Avatar billede peng Nybegynder
01. juli 2001 - 18:58 #40
gotcha> det var såmand ikke fordi vi står og mangler nogen, desværre...