Avatar billede carinaenk Nybegynder
16. november 2008 - 14:05 Der er 1 kommentar

Hvorfor kan vi ikke konfigurere opdateringerne?

Kan ikke konfigurere opdatering (automatiske)....

Der ligger ca. 20 opdateringen på min søns computer, og når vi prøver at installere dem, når den ikke længere til trin 3 af 3 men den viser ingen %-sats af opdateringen. Når maskinen har stået et stykke tid, får vi meddelelsen, at der ikke er konfigureret korrekt og alt gendannes.

Hvordan kommer jeg videre?

Da jeg sidder ved min søns computer, må jeg bede om, at evt. svar sendes til stephan19_94@hotmail.com.

På forhånd tak for Jeres hurtige og altid professionelle svar.
Avatar billede carinaenk Nybegynder
05. december 2008 - 10:41 #1
Lidt noget øv, at I ikke kan/vil besvare mit spørgsmål - problemer dukker stadig op.