Avatar billede pongman Nybegynder
14. november 2008 - 15:13 Der er 2 kommentarer

Redigere powerpoint skabelon

Jeg står i den situation at jeg godt kunne tænke mig at redigere en ppt fil via min asp.net side.
Simpelt eksempel ville være:
der ligger en ppt-skabelon på serveren, brugeren skriver sit navn i en tekstboks og den indsætter navnet som overskrift i dette dokument og brugeren kan downloade det (meget simpelt eksempel :) ).

Jeg har søgt og synes ikke jeg kan finde noget. Kun aspose.com men det koster jo en halv arm og ville meget gerne undgå at skulle betale for det. Eller ihvertfald gerne betale mindre end det aspose kræver :)
Avatar billede tjens Nybegynder
14. november 2008 - 21:43 #1
Denne artikel indikerer, at der findes microsoft objekter til formålet:

http://www.codeproject.com/KB/cs/Power_Point_Automation_C_.aspx
Avatar billede pongman Nybegynder
26. november 2008 - 00:00 #2
Jeg takker, smid et svar for point.