Avatar billede x2000y Nybegynder
13. november 2008 - 18:44 Der er 1 kommentar

Ukendt enhed ved extern hd.

Hej,

Jeg har en ekstern hardisk, WD my book essential 2.0 1TB, som i lang tid har virket upåklageligt, men nu er den begyndt at skrive ukendt enhed hver gang jeg indsætter den i computeren. - Jeg har prøvet at sætte hardisken i en anden computer, og der opstår det samme problem, nemlig at den ikke kan genkende enheden.

- Det skal siges jeg har vista på begge computere.
mit bundkort er et intel GM965 på den bærbar jeg normalt bruger sammen med den eksterne hardisk.

Håber virkelig I/du kan hjælpe mig, jeg har nemlig en hel del uerstatligt på den...

På forhånd tak
Avatar billede corleonedk Nybegynder
13. november 2008 - 22:55 #1