Avatar billede soldier007 Nybegynder
14. december 1999 - 16:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Send Email !!

Hvad er den bedste og hurtigste måde at sende emails på ?? nogle specielle komponenter ?? (ikke MAPI plz .. hehe)
og er der noget der kender en hurtig anonym email server som altid virker ??
Avatar billede winkill Nybegynder
14. december 1999 - 18:05 #1
Du connecter en WinSock til din SMTP (Udgående post) server på port 25 og venter på at få et svar.
Så sender du "HELP" & vbCrLf til serveren. Den tekst som serveren så returnerer er listen med de kommandoer som den forstår (Samt evt. syntaksen - parametre mv.)
Avatar billede soldier007 Nybegynder
14. december 1999 - 20:17 #2
Det vil jeg hurtigt prøve .. og du får point hvis det virker som det skal så ;)
Avatar billede soldier007 Nybegynder
14. december 1999 - 20:37 #3
1000 tak ;)
Avatar billede winkill Nybegynder
15. december 1999 - 12:50 #4
Selv tak ;o)