Avatar billede hlnviv Juniormester
13. november 2008 - 13:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Uskrive rapport med filter

Hej Eksperter

Jeg har 6 felter der bliver udskriven i en rapport vi kalder dem bare [felt1]...[felt6] men hvis jeg filtere på [felt2] så kommer den med boksen (Indtast parameterværdi Lookup_Tupenr.udstyrstype)
men det er kun hvis det felt indgår i mit filter ellers virker det helt som det skal
Håber der er en der kan gennemskue mit problem

Min udskrifts kode ser sådan her ud
Private Sub Kommandoknap61_Click()
On Error GoTo Err_Kommandoknap61_Click

      Dim sFilter As String

    If Me.FilterOn Then
        sFilter = Me.Filter
    Else
        sFilter = ""
    End If

DoCmd.OpenReport "Måle oversigt", acNormal, , sFilter

Exit_Kommandoknap61_Click:
    Exit Sub

Err_Kommandoknap61_Click:
    MsgBox Err.Description
    Resume Exit_Kommandoknap61_Click

End Sub
Avatar billede terry Ekspert
13. november 2008 - 18:34 #1
Do you have a field on the form named Lookup_Tupenr.udstyrstype? an di fyou do then it is likely that it isnt in the report.

The recordset for the report must be the same, or at least the fields whcih you are filtering on, as the recorset in the form.
Avatar billede hlnviv Juniormester
14. november 2008 - 17:22 #2
Yes I have and the same field are also in the report but it is also only if I filter on the field that things go wrong or get it to be as it should
Avatar billede terry Ekspert
14. november 2008 - 20:00 #3
Is it possible to send me an example of the dB? It could be a number of things and seeing the dB would help.

ekspertenATsanthell.dk
AT=@
Avatar billede hlnviv Juniormester
15. november 2008 - 08:51 #4
It has been sent
Avatar billede hlnviv Juniormester
25. november 2008 - 08:43 #5
desvære