Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
13. november 2008 - 10:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

printer udskriver perioidsk skæve pdf'er

Hej kloge hoveder. Der er ved at være lang tid siden jeg har været online, men nu vender jeg tilbage.
Jeg har fået arbejde som it-supporter lærling. Jeg har et problem med nogle folk der skal udskrive nogle faktuere på en HP LaserJet 4250 printer, som er pdf-format.
Problemet er, at efter flere sider begynder teksten at hæve sig i forhold til de streger de skal stå på. Og hvad jeg synes, der gør det lidt mærkeligere er, at det bliver udskrivet på blankt papir.

Håber virkelig jeg har formuleret mig ordentligt, ellers må I lige spørge. Og jeg håber også i har et svar.

Med Venlig Hilsen Morten
13. november 2008 - 15:11 #1
Prøv at opdatere driver og firmware.
Jeg har lige skimmet release notes/fixes på seneste fw. Og der har været noget omkring pdf udskrift.

Jeg har ikke andre bud.
Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
18. november 2008 - 13:34 #2
Jeg har nu prøvet at skifte rullerne. Så lader jeg lige gå lidt tid, inden jeg prøver det næste. Men jeg skal nok skrive igen næste uge
21. november 2008 - 08:54 #3
Udfra din fejlbeskrivelse, tror jeg ikke på et mekanisk problem.

Tekst og rammer bliver jo skrevet sammetidig
Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
11. december 2008 - 13:50 #4
Tak for hjælpen. Smid et svar
13. december 2008 - 13:54 #5
Det var så lidt.

men fik du det løst, og hvad var løsningen?
Avatar billede mc_wuschhead Nybegynder
15. december 2008 - 20:12 #6
Løsningen var at opdatere adobe reader, som jeg jo egentlig sku har gjort som det første
22. december 2008 - 18:50 #7
ja, den slags fejl kan jo ligge mange steder.

god Jul :)