Avatar billede donut Nybegynder
12. november 2008 - 20:54 Der er 4 kommentarer

Hente klip fra youtube

- hvorn gør man det?

Så det bl.ir downloaded og kan bruges til filmredigering?

På forhånd tak *
Avatar billede olebole Juniormester
12. november 2008 - 21:01 #1
<ole>

Skriv til dem og spørg. Hvis de ønsker, du skal kunne downloade deres videoer, hjælper de dig sikkert gerne. Når de på den anden side gør så stort nummer ud af at gemme dem, ønsker de nok ikke, du skal kunne downloade dem  ;o)

Hvis de - som alt tyder på - ikke ønsker, du skal kunne hente deres film, er et forum for webprogrammering nok ikke det fikseste sted at spørge. Det _kunne_ have været en af os, som havde kodet sitet - og hvad ville du selv synes om, jeg eller andre skrev om evt. svage punkter på dine sider?  =)

/mvh
</bole>
12. november 2008 - 21:10 #2
Avatar billede ranni Forsker
13. november 2008 - 17:39 #3
Hej!! du kan hente på PC World on line site programmet  debut video recorder.
Det gratis og er et program, der kan optage et udsnit eller hele skærmen og kan bruges direkte på de fleste redigeringsprogrammer
Avatar billede xiaonvhai Nybegynder
02. december 2010 - 08:56 #4
Du ville forsøge Video Download Studio,
Det er en gratis ans ren YouTube download værktøj.
Visit besøge min hjemmeside