Avatar billede ttp Nybegynder
28. juni 2001 - 10:09 Der er 13 kommentarer

Bruger navn istedet for E-mail adrese

Når jeg vil besvarre en mail, bruger outlook navnet istedet for mailadressen, hvilket senlfølgelig betyder, at den ikke kan sende mailen.

hvorfor gør den det og hvordan fjerner man det?????
Avatar billede slay Nybegynder
28. juni 2001 - 10:11 #1
Tror du ikke bare at den gør som min, altså tilføjer afsenderen til dit adressekartotek, også kommer navnet automatisk frem. Den burde da også kunne sende. Vi kan lave en test? :)
Avatar billede ttp Nybegynder
28. juni 2001 - 10:13 #2
Nej af en eller anden grund forsøger den bare at bruge Navnet, den henviser ikke til mail adressen.
Avatar billede slay Nybegynder
28. juni 2001 - 10:16 #3
Er du sikker på at du ikke har brug for en opdatering?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. juni 2001 - 10:18 #4
Du er vel ikke kommet til at skrive dit brugernavn i felterne \"E-mail Address\" og \"Reply Address\" i din e-mail accounts properties?

NanoQ
Avatar billede NanoQ Nybegynder
28. juni 2001 - 10:18 #5
sorry... other way around... ignorer mit svar ;)
Avatar billede ttp Nybegynder
28. juni 2001 - 10:20 #6
Nej jeg har ikke skrevet navn istedet for e-mail.

Problemet opstår når jeg modtager en mail, fra en person der ikke eksisterer i mine kontaktpersoner, når jeg så vælger besvar, ja så sender den til navnet og ikke til adressen. den har aldrig berøring med kontaktpersoner.
Avatar billede slay Nybegynder
28. juni 2001 - 10:23 #7
Man kan sætte outlook til at automatisk tilføje dem man besvarer i sit adressekartotek, jeg er overbevist om at det er det du har gjort, men så burde det også virke. Kan du ikke give mig en E-mail adresse, også tester jeg?
Avatar billede ttp Nybegynder
28. juni 2001 - 10:25 #8
Nej jeg har ikke lige mulighed for at give dig en E-mail, men jeg ved det ikke er det, for der er ikke en eneste person i mine kontaktpersoner. Og der bliver heller ikke tilføjet nye.
Avatar billede slay Nybegynder
28. juni 2001 - 10:29 #9
Hmm..Så prøv evt. at hente en opdatering fra Microsoft\'s website?
Avatar billede ttp Nybegynder
28. juni 2001 - 10:31 #10
Er prøvet, køre med alle hva der hentes af nye servicePacks og lignende.
Avatar billede slay Nybegynder
28. juni 2001 - 10:32 #11
Så må du gøre noget som jeg selv ikke er meget for, du må ringe til Microsofts hotline ;) De er ellers meget flinke ;)
Avatar billede ttp Nybegynder
28. juni 2001 - 10:34 #12
Nu har jeg i forvejen prøvet Microsoft TechNet, der var ikke noget at hente, så det er formentlig ikke et problem Microsoft kender til.
Avatar billede jimse Nybegynder
28. juni 2001 - 11:11 #13
Hvis du højreklikker på afsenderadressen i den åbne meddelse og vælger egenskaber, hvad siger den?