Avatar billede tinux Nybegynder
12. november 2008 - 14:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Group policys

Jeg har oprettet to bruger på en computer på arbejdet (en administrator og en limited bruger). Hvordan undgår at de restriktioner jeg sætter på under group policys begrænser begge brugere?
Kan det ikke lade sig gøre at have en administrator på computeren som ikke bliver begrænset?
Avatar billede riversen Nybegynder
12. november 2008 - 16:48 #1
det kommer an på hvilke restriktioner vi taler om. Workstation settings følger jo pc'en. Hvis det er user policies, kan du evt. sætte permissions, så den kun rammer den ene af de 2 brugere eller placerer dem i forskellige ou's
Avatar billede tinux Nybegynder
10. december 2008 - 11:41 #2
Jeg fandt ud af det, men glemte alt om den her post. Skriv et svar så får du point!
Avatar billede riversen Nybegynder
10. december 2008 - 14:44 #3
behold dem bare.
Avatar billede tinux Nybegynder
29. december 2008 - 00:53 #4
ok