Avatar billede hyber Nybegynder
12. november 2008 - 10:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SMTP server

Hejsa,

Jeg står og mangler en klasse til at modtage email med i et .net program jeg laver. Jeg har i øjeblikket skrevet min egen, men jeg har problemer med store email så buffersizen overskrides og den ikke modtager den korrekt.

Jeg har overvejet at bruge den indbyggede i IIS, men har ikke fundet noget brugbart information på hvordan jeg kan lave et plugin til den.

Kravet til classen er at den skal være kompatibel med GPLv2, da min kode er det.

Er der nogen der har nogen gode ideer?

Mvh.

Esben
Avatar billede hyber Nybegynder
14. november 2008 - 19:16 #2
Hej Arne,

tak for svaret, den første ser meget interessant ud. Den vil jeg kikke lidt nærmere på..

--
Esben
Avatar billede hyber Nybegynder
30. november 2008 - 19:41 #3
Halløjsa Arne,

Fandt ikke lige noget der kunne bruges, men jeg syntes nu du fortjæner dine points, så hvis du smide et svar skal du få dem..

Mvh.

Esben
Avatar billede arne_v Ekspert
30. november 2008 - 20:05 #4
ok