Avatar billede Slettet bruger
11. november 2008 - 20:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Pinnacle Dazzle - Video Creator

Se fanebladet "Specifications" på nedenstående URL:

http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/uk/Products/Consumer+Products/Dazzle/Dazzle+Video+Archiving/Dazzle+DVD+Recorder.htm

Den dyreste (Video Recorder Platinum) 69.99 pund og den billigste (DVD recorder (ingen pris), leverer som jeg ser det kun DVD og DVD image som output?

Den mellemste (Video Creator) 39,99 pund leverer tilsyneladende alt muligt som output.

Er I enige?

Og så showstopper-spørgsmålet: Er der nogen der ved, om den kan æde PAL VHS format?
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2008 - 18:55 #1
Kom nu, I er jo derude!
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2008 - 19:00 #2
Nu 200 points!!
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2009 - 16:45 #3
Til andres info: Hvis man køber den i Europa, fx UK (god kurs) æder den PAL. Ellers ikke.