Avatar billede crolesen Nybegynder
11. november 2008 - 09:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Minidesign til side

Hej!

Jeg har lavet et forslag på hvordan min side skal se ud, men jeg kunne godt tænke mig hvis der ern der lige havde 5 min. og ville give nogle forslag til hvordan designet kan forbedres. Evt. give forslag på nogle farvesammensætninger. Hvis i har tid, så evt. bryg et eller andet sammen hurtigt. Kan ikke tilbyde andet end lidt massage og masser af point:-)

Siden hedder www.fodboldcoach.dk/ny

Christian
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2008 - 10:35 #1
Er der nu noget galt med designet igen? hehe :)
Skal jeg prøve at lave et nyt udkast? Eller vil du finde en ny grafiker denne gang?

Jeg har lige lavet:
www.carelife.dk/wellebob
www.u-man.dk/works/ibabes

Med venlig hilsen
Thomas Michaelsen
www.u-man.dk
admin@u-man.dk
Avatar billede no_doubt Nybegynder
11. november 2008 - 11:20 #2
Hej christian.

Vi har arbejdet sammen før, så skulle vi ikke blive ved med det :D

mark.mikkelsen83@gmail.com
Avatar billede crolesen Nybegynder
11. november 2008 - 11:39 #3
Hej i 2. Grunden til det er at siden på et tidspunkt skal ændre funktion. Nuværende funktioner kommer over på et internationalt site, og så skal fodboldcoach.dk primært være en nyhedsside for fodboldtrænere.

Men nu har jeg arbejdet sammen med jer begge 2, og så vil jeg også lige nævne igen, at der er ikke penge i projektet. Stadig interesseret?

Uman dit arbejde bliver bedre og bedre, det er super godt

Christian
Avatar billede crolesen Nybegynder
12. november 2008 - 13:03 #4
Tak for henvendelserne! Jeg har fundet en anden løsning.

Lukker spm.