Avatar billede digitalmann Nybegynder
11. november 2008 - 08:54 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Musepen - Hvilken er god?

Hejsa
Jeg skal bruge en musepen, men hvilken skal jeg vælge, jeg er hel blank?
Avatar billede hcma Novice
11. november 2008 - 09:51 #1
du går aldrig fejl af Wacom
det er kun et spørgsmål om økonomi ;o)
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. november 2008 - 09:52 #2
Jeg bruger Wacom som jeg er meget tilfreds med. Lad være med at købe for billigt, da oplevelsen er meget afhængig af f.eks pennens trykfølsomhed
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. november 2008 - 09:54 #3
jeg her en lidt gammel intuos2, dette skulle være afløseren

http://www.befro.dk/shop/wacom-intuos3-a5-901p.html
Avatar billede henrik6666 Nybegynder
11. november 2008 - 09:59 #4
Avatar billede henrik6666 Nybegynder
11. november 2008 - 10:01 #5
Nå det var så en noget dyrere sag Bufferzone viser ! Kan det virkelig ikke gøres billigere og undskyld jeg lige blander mig i indlægget men det har samtidig også min interesse ..
Avatar billede olebole Juniormester
11. november 2008 - 10:15 #6
<ole>

Det kan virkelig ikke betale sig at spare på dét område. Køber du noget billigt, får du noget, som virker billigt. Det kan godt betale sig at betale det ekstra, en god Wacom koster  ;o)

At man så støtter Moon bevægelsen, som ejer Wacom, er det møgsure æble, der må bides i, hvis man vil have professionel kvalitet  :o|

/mvh
</bole>
Avatar billede hcma Novice
11. november 2008 - 10:25 #7
hvis du tegner meget, må den heller ikke være for lille ;o)
Avatar billede digitalmann Nybegynder
27. november 2008 - 11:55 #8
tak for hjælpen - det blev en WACOM CTE-650W2-EN - nu glæder jeg mig bare til at prøve den :-)
Avatar billede hcma Novice
27. november 2008 - 16:21 #9
tillykke med købet - håber du bliver tilfreds :o)