Avatar billede doz Nybegynder
10. november 2008 - 18:33 Der er 1 kommentar

Zyxel P-660R-D1 Client List fuld

Hej.

Jeg har en Zyxel P-660R-D1 hvor jeg har tilføjet IP/MAC adresser. De bliver så lige pludselig kopieret flere gange, så der står flere af den samme. Når jeg så fjerner flueben fra Reserve ved kopierne og trykker Apply. Så får jeg denne meddelelse...
"Resvere fail, Max Static DHCP number is 8". Det er underligt, for når jeg trykker hjælp, står der...
"Select the check box(es) in each entry to have the ZyXEL device always assign the selected entry(ies)'s IP address(es) to the corresponding MAC address(es) (and host name(s)). You can select up to 32 entries in this table.". Altså 32 burde jeg kunne taste. Jeg har kun 10 inkl. kopierne.

Jeg forstår det slet ikke. Har selvfølgelig haft den tændt og slukket osv..

På forhånd tak! :-)
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
11. november 2008 - 06:18 #1
har du prøvet og set efter om der er en nyere firmware?