Avatar billede webber89 Nybegynder
10. november 2008 - 18:09 Der er 9 kommentarer

net ads

hej
er blevet kontaktet af net ads. og vil vide om der er nogle er jer der kender til dem? og kender i lignende løsninger? det fungere som google adwords? hvad kan i anbefale?
Avatar billede abruscato Nybegynder
10. november 2008 - 18:16 #1
Jeg har ingen erfaring med Net-ads (som i øvrigt ikke må forveksles med www.netads.dk).

Blandt alternativerne til AdWords findes Jubii's sponsorlinks, som du kan lsæe mere om på http://reklameinfo.jubii.dk/?page_id=128, søgeord hos Yahoo på http://searchmarketing.yahoo.com/da_DK/ og MSN på http://advertising.microsoft.com/danmark/search/
Avatar billede abruscato Nybegynder
10. november 2008 - 18:22 #2
Jeg går ud fra, at du sælger via nettet, rigtigt? I så fald; i hvilken branche?

Skulle du have mod på affiliate marketing, kan du finde en del affiliatenetværk på www.partnerprogrammer.dk/networks.php, hvor du har mulighed for at ramme flere brugere end ved udelukkende at benytte dig af søgemaskinemarkedsføring (Og måske også slippe en del billigere afsted med det, men det afhænger nok af hvilken branche du er i).
Avatar billede webber89 Nybegynder
10. november 2008 - 18:55 #3
tilhører netads.dk ikke net-ads?
Avatar billede abruscato Nybegynder
10. november 2008 - 19:01 #4
nope - netads.dk tilhører mig :)
Avatar billede webber89 Nybegynder
10. november 2008 - 22:35 #5
hvad er net-ads så? nogle der bruger dit navn?
Avatar billede abruscato Nybegynder
10. november 2008 - 22:39 #6
Såvidt jeg kan læse mig frem til er Net-ads et webbureau der fremstiller hjemmesider og administrerer PPC-kampagner gennem AdWords - Udover dette kender jeg ikke mere til dem.
Avatar billede abruscato Nybegynder
10. november 2008 - 22:41 #7
Du kan i øvrigt læse mere om dem på net-ads.dk, hvis du ikke allerede har været derinde.
Avatar billede webber89 Nybegynder
11. november 2008 - 00:06 #8
tak men hva er det så du laver netads.dk og hva koster det?
Avatar billede abruscato Nybegynder
11. november 2008 - 00:27 #9
Netads.dk er et internt reklameadministrationssystem, jeg bruger til mine sider. Der er desværre ikke offentlig adgang til at annoncere via systemet længere, da jeg er ved at integrere et nyt system.

Hvis du er interesseret i at annoncere på nogle af mine sider, kan vi dog fint finde en løsning.