Avatar billede wired Nybegynder
09. november 2008 - 23:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

P2V som kan lave bootable VHD filer

Er der nogen som kender et (P2V) program som kan backup min harddisk til en bootable VHD-fil.

Jeg ved at MS-backup kan lave vhd-filer som kan bruges som sekundære vhd-filer til virtualPC, men de kan ikke bruges til at boote fra.

Det P2V programmer jeg har funder kan kun lave VMWare bootable backup'er.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
10. november 2008 - 22:15 #1
mener at virtual pc kan importere et af de nyere norton ghost disk image.
men du må ikke lige hænge mig op på det.

alternativt kunne være at du laver et ghost image af den pc du vil lave virtuel og derefter ghoster det image ind i den virtuelle maskine. ved at boote ghost op inde i den virtuelle maskine :)
Avatar billede wired Nybegynder
11. november 2008 - 17:58 #2
yep det virker og Ghost 14 kan konvertere sine backup til vhd.

Top - send et svar.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
11. november 2008 - 20:11 #3
./svar :)