Avatar billede henbottos Nybegynder
09. november 2008 - 20:31 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

Outlook kan ikke åbnes 2.gang

kører vista home premium, og har outlook 2007 installeret. Når jeg lukker min outlook ned, så kan den ikke åbne op igen, uanset hvor mange gange jeg prøver, i joblisten står der også den stadig kører, selvom programmet er lukket helt ned. Har jeg prøvet åbne outlook, men den ikke åbner op, så kan jeg gå ind og lukke for processen i joblisten, så lukker den ned, og en ny outlook åbner op??

det korte af det lange, hvorfor lukker den ikke ned i joblisten?
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
09. november 2008 - 23:05 #1
Outlook, har det med at kører videre bagved, efter den er lukket ned, dette gør den f.eks. hvis den har problemer med at nå serveren.

Bruger du exchange, pop3 eller imap?
Avatar billede henbottos Nybegynder
09. november 2008 - 23:57 #2
pop3 tror jeg8), men derfor burde den jo stadig kunne åbne programmet op?? kan som sagt ikke åbne den uden at jeg lukker processen.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
10. november 2008 - 08:59 #3
prøv at køre en repair på din office installation.
Sæt cden i, så kan du vælge mellem ny installation og repair.
Avatar billede henbottos Nybegynder
10. november 2008 - 10:39 #4
Ja super god ide, det hjælper bare ikke.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
10. november 2008 - 10:44 #5
Okay, har du prøvet at lave en ny outlook profil?
Avatar billede henbottos Nybegynder
10. november 2008 - 19:21 #6
det hjælper ikke noget.

det virker som om et program der måske arbejder sammen med outlook, der låser den og ikke vil lukke den ned i processen, men en gang imellem kan den godt lukke ordentligt ned, men gangen efter er det lavet om igen.
Avatar billede henbottos Nybegynder
11. november 2008 - 21:18 #7
Nu ved jeg præcis hvornår den ikke vil åbne op igen og hvornår den vil. Hvis jeg bare åbner og lukker programmet uden at tjekke post, så virker det. Men tjekker jeg mail, så vil den ikke lukke ordentligt ned(er i processen) og vil så ikke åbne igen.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
11. november 2008 - 22:30 #8
Den hænger på din pop3 server. kører den en perfekt send / modtage eller kommer der en fejl der?
Avatar billede henbottos Nybegynder
11. november 2008 - 22:45 #9
Den kører som smurt i olie. Men udover burde den vel stadig kunne finde ud af at lukke outlook alligevel, men så klog er jeg ikke.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
11. november 2008 - 23:12 #10
Hvis den hænder med en server connection, lukker den ikke outlook ned. Ligemeget om den burde. :)

Tro altså det er her problemet er, det kan også som du selv nævne være noget plugin, prøv at deaktivere alt der er i den, ved at gå ind i outlook, funktion, sikkerhedscenter,  tilføjelse programmer, bemærk jeg har outlook 2007, ved ikke hvad du har, kan være anderledes i ældre version
Avatar billede henbottos Nybegynder
13. juli 2009 - 12:51 #11
send et svar, en eller anden, det hjalp ikke men i gjorde forsøget. Det har så rettet sig selv med tiden.
Avatar billede dalbjerg Nybegynder
14. juli 2009 - 12:26 #12
Svar
Avatar billede hornet123 Nybegynder
27. oktober 2010 - 17:27 #13
Hej, jeg har læst jeres kommentarer til dette problem. Jeg har nøjagtig det samme problem.
Jeg har windows 7 installeret på min MAC-computer og har office 2007.
Når jeg åbner outlook, så er jeg nødt til at gå i joblisten for at afslutte Outlook, forved at kunne åbne outlook-ikonet igen. Jeg har prøvet at re-installere office 2007 igen, men uden forbedring.

Er der nogen som har et forslag til, hvad jeg kan gøre, for at undgå denne fejl, eller hvordan jeg retter op på, at skulle undgå at gå i joblisten hver dag og afslutte ?