Avatar billede daphne Novice
09. november 2008 - 20:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvor på nettet, kan man uploade fotos til deling via nettet

Hvor kan man gratis uploade billeder, som man kan linke til i f.eks. et indlæg i dette forum for at understøtte et spørgsmål ??

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2008 - 20:29 #1
http://gemdet.nu/

Dette uploadprogram syntes jeg fungerer meget udmærket. Har brugt det meget på eksperten, da billeder mange gange er nemmere at forstå end ord -)
Men der findes og mange andre
Avatar billede daphne Novice
09. november 2008 - 20:59 #2
Jeg takker mange gange :-) - men vil gerne have flere in-put til steder, hvor det er en mulighed at dele billeder gratis på nettet.

Gerne hvor det er muligt at uploade flere billeder ad gangen til fremvisning af f.eks. en sammenhørende billedserie.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede daphne Novice
10. november 2008 - 09:36 #4
Jeg siger pænt tak, der var mange forskellige sites, der gav netop denne service, så nu er jeg i krig med at kigge rundt, og se, hvilke af dem, jeg kan bruge til lidt fornuftigt.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede kristensen1978 Nybegynder
03. december 2008 - 15:08 #5
picasaweb.google.com/
det kræver du bruger googles udmærkede program Picasa!
Websitet giver mulig for forskellige offentlige og ikke offentlige albums, samt mulighed for download og andre fikse ting.
Avatar billede daphne Novice
03. december 2008 - 18:12 #6
Picasa har jeg prøvet med deres web-albums, men såvidt jeg kan se, er det ikke en mulighed, der er gratis.

Med venlige hilsner
Daphne
Avatar billede kristensen1978 Nybegynder
03. december 2008 - 19:48 #7
jo Picasa er meget gratis - har brugt dem i et par år nu, og har aldrig betalt en krone!
Synes det fungere rigtigt fint!
Avatar billede englemusen Nybegynder
05. december 2008 - 12:36 #8
Der er også:

Photobucket.com - En gratis side, hvor du kan uploade mange billeder på een gang. Du kan vælge forskellige temaer, så siden med dine billeder bliver personlig. Der er også mulighed for at lave mapper, så du kan sortere dine billeder. Jeg bruger den til mine grafiske billeder.

Flickr.com - Endnu en gratis side. Du har dog kun 100 MB gratis upload om måneden. Men hvis du har gjort størrelsen mindre på billederne, så de har en realistisk størrelse, kan der være mange billeder. Her kan du også lave mapper, der er dog kun et begrænset antal mapper for alm. brugere. Jeg er rigtig glad for siden, da de fleste sider ødelægger kvaliteten i billeder. Men det gør Flickr ikke. Bruger den til at uploade mine fotografier. Du kan også lave din egen URL adresse, som fx. www.flickr.com/det navn linket skal have.