Avatar billede silverwolf2001 Nybegynder
28. juni 2001 - 00:20 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

3DSMAX 4.0 & WinXP!

Mit liv er lige passeret forbi!

Vores gruppe skal starte med at producere vores WiLdDemo Til \"The Party!\"

Så lille smarte mig har så installere WinXP for at se hvordan det er, og om det er noget der rocker ( Det gør det! ).

Jeg installere så 3DSMax 4.0 :-), godt godt, starter det op., finder mine støvede auth papirer frem, vubti!, \" A license error has occurres. Please rrestart your system to initialize the license system . If this problem continues, contact your system admin or auth dealer\" Error [7.1.29]\"

Ja!, dejligt, Skønt, helt glad nu!

Nogen der har en workaround til dette?

C-Dilla er installeret korrekt, og køre som det skal

Avatar billede loproc Praktikant
28. juni 2001 - 03:53 #1
Lad være med at køre XP... det sutter... kør gnu-linux :)
Avatar billede drean Nybegynder
28. juni 2001 - 05:58 #2
Jeg kender flere som ikke har kunne få 3D Studio Max til at køre i WinXP, og der er vel ikke andet at gøre end at vente med at bruge det, eller vente med at bruge WinXP indtil det er færdigt, og der er kommet patches til diverse programmer :)
Avatar billede mblarsen Nybegynder
28. juni 2001 - 08:59 #3
Jeg har haft samme problemer med Win2000
Avatar billede jensjensjens Nybegynder
28. juni 2001 - 16:57 #4
Luk røven!
Avatar billede tkirk Nybegynder
28. juni 2001 - 20:12 #5
jensjensjens~> Ahva?

At sige Windows XP sutter er da ikke et svar! Windows XP er umiddelbart mere stabilt end Windows 2000!

mblarsen har nok fat på noget, da XP bygger på NT koden.
Avatar billede -onslow- Nybegynder
28. juni 2001 - 20:16 #6
Tja efter som det program koster 40.000 kr..
vil jeg da mene at de godt kunne lette røven og lave et patch..
mit beste råd er at skrive til producenten...

hehe.. har du virkelig betalt 40.000?
Avatar billede silverwolf2001 Nybegynder
28. juni 2001 - 20:38 #7
Hehe, Nope 13.000 kr :-) Student betaling
Avatar billede hotpop Novice
21. juli 2001 - 11:29 #8
denne løsning virker måske: højreklik på genvejen - properties - compatibility - \"run this program in compatibility mod for:\" her prøver du så en af dem til programmet virker.
Avatar billede mblarsen Nybegynder
22. juli 2001 - 11:48 #9
Der er kommet en update til MAX R4 kaldet 4.2. Jeg har ladet mig fortælle at den skulle løse problemet samt øge stabiliteten.
Avatar billede zerohero Nybegynder
01. august 2001 - 22:39 #10
silverwolf2001>> Hvor har du købt din Studie version henne og fulgte character studio med???

(er meget interesseret)

ZeroHero
Avatar billede silverwolf2001 Nybegynder
18. oktober 2001 - 00:38 #11
ZeroHero - Char Studio, fulgte ikke med :-)

Har lige fået 4.2 fra Discreet, så nu virker det :-)
Avatar billede silverwolf2001 Nybegynder
18. oktober 2001 - 00:39 #12
Delt pointe lige over :-)

Avatar billede zerohero Nybegynder
18. oktober 2001 - 10:22 #13
Hvis det er en studenterversion uden Char. Studio til 13.000 så er det da dyrt... Jeg får den samme version 4.2 i Danmark + Char. Studio til kun 2.500 kr... (Kan man opdatere din til nyere versioner i fremtiden?)

ZeroHero
Avatar billede spermtrolden Nybegynder
04. marts 2002 - 11:38 #14
silverwolf2001: hvordan gik det med WILD!-demoen til TP?