Avatar billede kaledet Nybegynder
09. november 2008 - 14:02 Der er 2 kommentarer

Netsent/shutdown på Vista

Jeg mangler en kode til cmd promten i Vista så jeg kan få et vindue frem hvor der kommer en tekst frem som ikke lukkes igen med mindre der bruger shutdown -a.

Hvis der ikke havde været et mask delay på 600 sekunder på en shutdown -s -t xx -c "tekst" så havde det været en mulighed, men det er der jo, og skrives der ikke noget efter "-t" er standart konfig'en sat til 30 sekunder. Så det er heller ikke brugbart.

Den skal også kunne komme automatisk hver gang maskinen bliver bootet, så hvis i også kunne hjælpe mig med det, så ville det være super.

Er der ellers nogen foreslag til hvordan man kan gøre det.?
Avatar billede kaledet Nybegynder
09. november 2008 - 14:04 #1
Hvis der ikke havde været et maks delay, beklager tastefejlen.
Avatar billede corleonedk Nybegynder
15. november 2008 - 16:44 #2
Hej kaladet jeg ville spørge Peter Brun om dette,hvis det kan lade sig gøre ved han hvordan.Du finder ham her.http://peter.mpbrun.dk/forum/