Avatar billede maclife Nybegynder
09. november 2008 - 12:45 Der er 10 kommentarer

Navn til ny Mac Site? Hjælp os.

Mig og min partner arbejder på at få en ny Mac Site i luften, men vi mangler navnet til det.

Kort om siden.

På siden vil der være en lille nyhedsside med alt inden for Mac nyheder, hvor der vil være mulighed for at brugerne af siden selv vil kunne tilføje nyheder, men blot skal godkendes af en Administrator på siden, da der skal jo ikke være 2-3 af de samme nyheder hvis der er flere som oplever noget nyt, samt der vil blive lavet et godt og solidt forum som vil blive programmeret i AJAX. Samt der vil blive lavet et lille community/brugersystem som skal være kædet sammen med forummet og resten af siden.

Vi kan bare ikke finde på noget at siden skal hede.. Det skal helt ikke være et langt domæne. Det skal være et .dk domæne, samt det skal starte med med, men må ikke indeholde bindestreg.

Håber der er nogen som vil hjælpe os.

På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
09. november 2008 - 12:58 #1
Er www.mac.dk taget? ;)

(Hvad betyder det her:
"Det skal være et .dk domæne, samt det skal starte med med, men må ikke indeholde bindestreg".

Skal det starte med en bindestreg men må ikke indeholde en bindestreg?)

  // Steeven
Avatar billede maclife Nybegynder
09. november 2008 - 12:59 #2
Mig og min partner arbejder på at få en ny Mac Site i luften, men vi mangler navnet til det.

Kort om siden.

På siden vil der være en lille nyhedsside med alt inden for Mac nyheder, hvor der vil være mulighed for at brugerne af siden selv vil kunne tilføje nyheder, men blot skal godkendes af en Administrator på siden, da der skal jo ikke være 2-3 af de samme nyheder hvis der er flere som oplever noget nyt, samt der vil blive lavet et godt og solidt forum som vil blive programmeret i AJAX. Samt der vil blive lavet et lille community/brugersystem som skal være kædet sammen med forummet og resten af siden.

Vi kan bare ikke finde på noget at siden skal hede.. Det skal helt ikke være et langt domæne. Det skal være et .dk domæne, samt det skal starte med Mac, men må ikke indeholde bindestreg.

Håber der er nogen som vil hjælpe os.

På forhånd tak.
Avatar billede maclife Nybegynder
09. november 2008 - 13:00 #3
Mig der lavede en fejl.. Det skal starte med Mac.

www.Mac.dk er optaget desværre.
Avatar billede pazau Nybegynder
09. november 2008 - 14:52 #4
www.macnews.dk
www.macnewz.dk
www.macforum.dk
www.macforums.dk

Bare nogle eksempler på nogle jeg ville have valgt hvis jeg stod i din situation. :)
Avatar billede butynot Nybegynder
09. november 2008 - 15:26 #5
Hvad med www.MacX.dk er det optaget
Avatar billede knejt Nybegynder
10. november 2008 - 10:20 #6
macworld.dk
worldofmac.dk
Avatar billede mobius6 Juniormester
11. november 2008 - 06:04 #7
Machintossen
Madmac
Mackassen
Macpost
Macinfo
Macmag
Avatar billede mobius6 Juniormester
23. februar 2009 - 07:59 #8
hvaså?
Avatar billede mobius6 Juniormester
23. februar 2009 - 07:59 #9
hvaså?
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2010 - 23:00 #10
Og hvaså igen... Skal vi få lukket spørgsmålet...