Avatar billede renny Nybegynder
11. maj 1999 - 00:00 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Sending af Email

Jeg har problemer med at sende email med vedhæftet fil, alm. Email går fint igennem.
Udgående SMTP server er sat op til
wien.get2net.dk
også email med små vedhæftede filer går også igennem.
Avatar billede postkort Nybegynder
11. maj 1999 - 17:42 #1
Problemet er at get2net sikkert har sat en begrænsning på datastørrelse for ikke at belaste deres mailservere.

/Steen
Avatar billede isdan Nybegynder
11. maj 1999 - 21:49 #2
Der er jeg enig med postkort.
1Mb i allt er næsten som en standard limit f.e.k.s Hotmail
Avatar billede renny Nybegynder
24. maj 1999 - 18:24 #3
Både get2net og tele danmark afviser at der er en max størrelse på email
Avatar billede mukke Nybegynder
31. maj 1999 - 23:06 #4
Hvad får du af fejlmeddelelse? og hvad bruger du af email program?
Avatar billede renny Nybegynder
01. juni 1999 - 10:18 #5
Jeg bruger outlook express, og fejlmeddelesen lyder noget i retning af smtp ikke har svaret i 60 sekunder.
Avatar billede mukke Nybegynder
01. juni 1999 - 19:44 #6
Hm.. Når det sker, kan du så stadig godt bruge nettet til andre ting, eller er du nødt til at ringe op igen?
Avatar billede renny Nybegynder
02. juni 1999 - 09:11 #7
Når jeg trykker ok til fejlmeddelesen er alt ok igen
Avatar billede renny Nybegynder
07. juni 1999 - 14:55 #8
Jeg har løst problemet ved at skifte fra tele danmark til Telia
Avatar billede mukke Nybegynder
07. juni 1999 - 19:46 #9
ok - fornuftigt - men du skulle nu hellere være skiftet til get2net :)
Avatar billede cybles Nybegynder
16. juli 1999 - 19:40 #10
Din Outlook er konfigueret forkert. Et eller andet sted har du sat den forkert op.

Det har intet med størrelsen af din(e) mail at gøre.i så falde havde du fået en fejl meddelse herom.

Anders
Avatar billede renny Nybegynder
31. juli 1999 - 16:27 #11
det var en fejl på min pop3 server, da den blev rettet kørte alt som det skulle
Avatar billede renny Nybegynder
01. september 1999 - 09:05 #12
det var en fejl på min pop3 server, da den blev rettet kørte alt som det skulle