Avatar billede svenne182 Nybegynder
06. november 2008 - 21:43 Der er 1 løsning

Mixmeister Fusion 7.2.2 - Error 100

Jeg har efterhånden leget en del med Mixmeister Fusion 7.2.2, men jeg har et problem med, at få det til, at køre i Vista Ultimate 64 SP1.

Det installeres fint og uden problemer, men når det starter op, får jeg denne meddelelse:

"We're sorry. MixMeister encountered a configuration error and cannot continue. Please make sure that the software is installed corretly. Error 100"

Jeg trykker ok for, at komme videre. Efterfølgende kommer meddelelsen:

"MixMeister was unable to save your playlist. Please try saving again to a different location"

Hvorefter programmet lukker ned.

Indtil videre har jeg klaret problemet med, at have dualboot med Vista og XP, da det kører fint i XP Pro SP2.

Ifølge deres officiele forum og andre fora, tyder problemet at være en beskadiget katalog fil - Såkaldt catalog.mdb.
Løsningen lyder på, at man reparerer denne med Acces eller sletter den, hvorefter den burde oprette sig selv igen - Dette har jeg gjort, uden succes.

Jeg har yderligere forsøgt mig, kopiere den fungerende catalog.mdb fra mit XP drev ("X:\Documents And Settings\Brugernavn\Application Data\Mixmeister Technology\MixMeister Engine 7")

Til mit Vista drev ("C:\Users\Brugernavn\AppData\Roaming\MixMeister Technology\MixMeister Engine 7")

Men ligelidt hjælper det.

Jeg har oprettet et indlæg på deres forum og afventer svar, men det er efterhånden et godt stykke tid siden. Samtidig er jeg godt træt af, at skulle boote i XP for, at lave musik.

Min PC opsætning lyder som flg.:

]OS: Microsoft Windows Vista Ultimate 6.0.6000
MB:  Gigabyte G31M-S2L
CPU: DualCore Intel Core 2 Duo E6750, 2666 MHz (8 x 333)
RAM: 4096 MB PC6400 Dual-channel (DDR2-800 DDR2 SDRAM)
GFX: NVIDIA GeForce 8800 GT (512 MB) (Silent pipe)

SÅ - Er der nogen herindefra, som er ude for, eller har oplevet dette problem og har en løsning til dette?

På forhånd tak for jeres tid :)
Avatar billede svenne182 Nybegynder
20. februar 2009 - 14:15 #1
Lukker spørgsmålet pga. manglende svar.

Udfordringen er overkommet ved, at have dualboot med XP.