Avatar billede martinpurdy Nybegynder
06. november 2008 - 20:37 Der er 2 kommentarer

Microsoft update fejler

Jeg har en del gange på det sidste oplevet at Microsoft Update ikke kan installere alle de opdateringer den rapporterer man har behov for.

P.t. har jeg en maskine der giver denne rapport når jeg har kørt en microsoft update:

Microsoft .NET Framework Version 1.1, dansk sprogpakke
Microsoft .NET Framework 2.0 Language Pack: x86 (KB829019)
Microsoft .NET Framework 1.1 Service Pack 1
Windows Media Player 11
Windows Search 4.0 til Windows XP (KB940157)
Opdatering til Windows XP (KB951978)
Sikkerhedsopdatering til Internet Explorer 7 til Windows XP (KB938127)
Opdatering til rodcertifikater
Windows Genuine Advantage Notification (KB905474)
Udvidelser til gruppepolitikindstillinger på klientsiden til Windows XP (KB943729)
Microsoft .NET Framework 2.0 Service Pack 1 (KB110806) (x86)
Samlet sikkerhedsopdatering til ActiveX Killbits til Windows XP (KB956391)

Jeg kan i de fleste tilfælde godt gå ind og downloade dem manuelt og så installere dem en ad gangen, men det er en smule irriterende at man skal gøre det på den langsomme måde.

Da jeg synes jeg har været ude for de ten del gange på det sidste tænker jeg at der må være andre der har oplevet det samme.

Måske har det noget med SP3 at gøre?

Martin
Avatar billede martinpurdy Nybegynder
06. november 2008 - 20:39 #1
Jeg glemte vist lige at skrive at der står:

Følgende opdaeringer blev ikke installeret:

Microsoft .NET Framework Version 1.1, dansk sprogpakke
Microsoft .NET Framework 2.0 Language Pack: x86 (KB829019)
Microsoft .NET Framework 1.1 Service Pack 1
Windows Media Player 11
Windows Search 4.0 til Windows XP (KB940157)
Opdatering til Windows XP (KB951978)
Sikkerhedsopdatering til Internet Explorer 7 til Windows XP (KB938127)
Opdatering til rodcertifikater
Windows Genuine Advantage Notification (KB905474)
Udvidelser til gruppepolitikindstillinger på klientsiden til Windows XP (KB943729)
Microsoft .NET Framework 2.0 Service Pack 1 (KB110806) (x86)
Samlet sikkerhedsopdatering til ActiveX Killbits til Windows XP (KB956391)

Martin
Avatar billede jenscarlo Juniormester
06. november 2008 - 21:25 #2
http://wiki.lunarsoft.net/wiki/Dial-a-fix#Mirrors.2Fdownload_locations.2C_and_articles Prøvat køre Dial-a Fix det hjælper ofte og skader ikke.