Avatar billede cybles Nybegynder
06. november 2008 - 12:43 Der er 3 kommentarer

Billig bærbar PC ?

Jeg har brug for en bærbar computer primært til tekstbehandling og så skal den kunne bruges til at afspille musik cd.

Prisen skal være så lav som muligt, men dog skal ”indpakningen” være så god at den kan holde til at blive brugt.

Hvad skal jeg købe for en?
Avatar billede Slettet bruger
06. november 2008 - 16:41 #1
Billig bærbar.. dvs en pris omkring 3000?

Størrelse over 13"? Gætter jeg på hvis den skal være med cd/dvd-drev.
Gør det noget den ikke er decideret lydløs/lydsvag?

Acer laver nogle udmærkede prisbillige bærbare har selv en ven der har en til de 3000 kroner derfra og den kører fint.

14.1" acer med 160gb harddisk, vejer 2,4 kg osv. koster ca. 3200
http://www.getmore.dk/templates/imw-product.asp?ProductGuid=LX%2EEBE0Y%2E030

Jeg ville ikke anbefale Fujitse Siemens (de billige) da de larmer meget og samtidigt bliver ret så varme!

HP er også et bud.. her er en til ca. 3000, 15,4":
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=468406&searchArea=&Soegeord=

Eller Toshiba til ca. 3200, 15,4"

Jeg vil vove at påstå at det er sådan cirka de relevante muligheder du har for en billig bærbar men som samtidig ikke er noget decideret juks og som har et CD/DVD-Drev.
Avatar billede cybles Nybegynder
21. november 2008 - 12:38 #2
Mange tak for svar, smid det som et svar så får du lige point...
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2008 - 13:05 #3
oke doke