Avatar billede henrikpju Nybegynder
06. november 2008 - 10:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke finde HDD

Hej,

jeg er ikke den store haj til Linux, men har dog et beskedent kendskab til systemet. Jeg har opsat en VMWare ESX på et Nforce 630i bundkort med 2 x 500gb diske.

Den ene harddisk bliver fint fundet, men den anden kan jeg hverken se i fdisk -i eller i ESX Configuration.

Dmesg siger

scsi0 : vsd
scsi1 : sata_nv
scsi2 : sata_nv
  Vendor: ATA      Model: ST3500320AS      Rev: SD15
  Type:  Direct-Access                      ANSI SCSI revision: 05

Som om den ikke rigtigt får initialiseret den ene disk.

Hvad har jeg glemt ?

//HP
Avatar billede langbein Nybegynder
10. november 2008 - 20:58 #1
ESX er vel kendt for å ha spesielle krav til hardware. Ingen av mine PC'er ville kjøre den. Derfor så kjører jeg Centos 64 + Vmware server. (Med 32 bits guest systems)
Avatar billede henrikpju Nybegynder
01. april 2009 - 09:54 #2
lukker