Avatar billede mini-alco Nybegynder
06. november 2008 - 10:26 Der er 6 kommentarer

shoutbox i html.

ville høre om der var nogen der kan kode en shoutbox i html til mig? for sidder og leger lidt php (i html/php kodning) men kan ikke finde en til html...
Avatar billede keysersoze Guru
06. november 2008 - 10:45 #1
af den simple grund at html alene ikke kan gøre det - for at gemme beskeder skal der benyttes fx ASP eller PHP til at gemme i et datalag, fx en database.
Avatar billede mini-alco Nybegynder
06. november 2008 - 10:46 #2
jamen jeg bruger skam også med php, men det er ikke med MYSQL og sådan... det er bar kodning i selve notesblok++
Avatar billede keysersoze Guru
06. november 2008 - 11:03 #3
du skal stadig gemme oplysningerne et eller andet sted - om du vælger en database, xml eller måske en tekstfil er (næsten) lige meget til en mindre løsning.
Avatar billede mini-alco Nybegynder
06. november 2008 - 11:06 #4
jamen er det noget du kan "hooke" en lille smart guide op til? for sidder og skal lave det som en slags projekt :)
Avatar billede keysersoze Guru
06. november 2008 - 11:25 #5
gør mig ikke så meget i PHP så kender ikke så meget til det - men der er lidt tutorials her; http://www.phpartikler.dk/index.php
Avatar billede keysersoze Guru
29. december 2008 - 12:54 #6
lukketid?