Avatar billede realni Nybegynder
04. november 2008 - 20:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med drivers til MyBook bærbar?

Hej alle sammen!

Jeg har geninstalleret windows xp på en MyBook, men problemet er at XP ikke har kunne finde passende drivere til netkortet, grafikkortet og pci så vil høre om der er nogle af jer der ved hvor man kan finde de rigtige drivere eller finde ud af hvem der står bag netkort og sådan så man kan finde driverne hos gældende producents hjemmeside... Prøvede først at google og checke mybook.dk ud men fik jeg ingenting ud af. Så hvis der er nogle der kan hjælpe mig ville jeg blive super glad.

Her er oplysninger jeg har hevet ud fra systemoplysningerne og hvad der stod på bærbaren som er helt sort.

MyBook model nr: U50SI1
CPU 1.73 Ghz
RAM 671 MB (ja det svarer vel til en 766-klods)
120 GB Harddisk
Avatar billede realni Nybegynder
04. november 2008 - 20:52 #1
altså med to ram klodser i mente jeg :)
Avatar billede haverslev Novice
04. november 2008 - 21:44 #2
http://notebook.dk/notebookservice/download.php

Hvis ikke det virker direkte, så:
http://notebook.dk/?Content=service
klik på Klik her >>  under I download
Vælg U50SI1 i drop down menu og du kommer om til driver siden :)
Avatar billede realni Nybegynder
04. november 2008 - 23:31 #3
thanks det var lige det jeg havde brug for ;)
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2009 - 19:29 #4
Jeg takker også !