Avatar billede soenne Nybegynder
04. november 2008 - 18:08 Der er 1 kommentar

Vista Mediacenter hakker ved TV-visning

Jeg er ved at være lidt frustreret med mit Mediacenter. Nogle gange hakker tv-billedet ved live tv, det er som om billedet "pauser" ca. hvert sekund, billedet står stille i et øjeblik, så fortsætter visningen. Problemet forsvinder måske hvis jeg genstarter pc'en 5-10 gange, herefter går det fint i et par dage (forskelligt), så har vi cirkuset igen.
Når jeg ser optaget tv, video eller generelt bare bruger PC'en, er der ikke noget.
Det er faktisk ret irriterende, dersom alt tv kører via den.

Hvis jeg kører en test på f.eks pcpitstop.com, ser alt fint ud, der er heller ikke noget i maskinen der bliver varmt. Faktisk står den på mit loft, så der er godt køligt lige nu. Har også forsøgt med andet ram, uden held.

Maskinen er en Lenovo A60, dvs. det er kun bundkortet som kommer fra Lenovo
Athlon 64 X2 5600- 2.8 GHz
GeForce 7600GS
4 GB ram
Hauppuage TV kort
2 stk. 400GB SATA diske
420Watt PSU

Jeg har en fornemmelse af at der måske er nogle konflikter, jeg aner bare ikke hvor jeg skal lede.

Hjææææælp......
Avatar billede allround Nybegynder
17. maj 2009 - 20:53 #1
Jeg har samme problem. Er der nogen der har en løsning???