Avatar billede niklasn Nybegynder
04. november 2008 - 16:54 Der er 1 kommentar

Dårlig og god hjemmeside

Hej allesammen..

Til december skal jeg til at igang med at skrive studieretningsprojekt, i denne skal jeg analysere to hjemmesider indenfor samme branche, derfor vil jeg høre om der er nogle som har et forslag til hvilke hjemmesider det kunne være, den ene skal altså være en god hjemmeside, mens den anden skal være dårlig. Det skal være indenfor samme branche, samtidig med at minimum den ene hjemmeside skal indeholde e-handel.

På forhånd tak.

Mvh. Niklas :)
Avatar billede sonnic Juniormester
04. november 2008 - 22:16 #1
Hej Niklas:Vi er ikke så glade for at pege hjemmesider ud der der ikke virker, men jeg vil foreslå dig at gå en tur på nettet og bruge din kritigiske sans og her finder de sider der virker optimalt, og visa versa.

Hilsen Sonnic