Avatar billede pmd Nybegynder
04. november 2008 - 15:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tilretning af faktura

Hjælp mig lige, kloge hoveder :-)

I Navision Stat (Attain 3.60), skal jeg have lavet en lille tilretning af vores faktura.
Under salg-opsætning-rapportvalg står faktura til at være rapport-id 50090.
Jeg har derfor tilrettet denne rapport i object designeren... Men efterfølgende kontroludskrift af faktura har ikke ændringen med.

Hvad er det lige, jeg gør galt?
Avatar billede amtoft Novice
04. november 2008 - 15:09 #1
Det skyldes at det ikke er samme udskrift der kaldes når du laver kontrollen.

Det er muligvis rapport 202. (mener det er sådan i standard Navision, men der er lavet en del ændringer Navision Stat :-)

Ellers kan du - når du har trykket på "kontroller" og popup vinduet kommer frem, med dine afgrænsninger, trykker CTRL+F2 for at åbne design. Så kan du se hvilket rapportnummer det er der er kaldt.

mvh Brian
Avatar billede pmd Nybegynder
04. november 2008 - 15:31 #2
Nej, ikke helt rigtigt.... men har nu selv fundet forklaringen.
Den var at den bruger, som sidder og laver kontroludskriftem, ikke har været logget af i mellemtiden. Efter at hun har været logget af, ser det ud som forventet.

- Men tak ellers for ualmindeligt hurtigt svar :-)
Avatar billede amtoft Novice
04. november 2008 - 15:47 #3
Ja, det er jo en klassiker.
Troede bare det var dig selv, der ikke fik ændret udskriften.
Altså at det var samme maskine ændringen var lavet på, som så ikke virkede.

Godt I fandt løsningen.

mvh Brian