Avatar billede rvm Nybegynder
04. november 2008 - 12:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Trådløse hovetelefoner, der ikke suser

Jeg her nu haft følgende trådløse hovedtelefoner på prøve:

Zenheiser Rs100
Zenheiser Rs140
Sony MDR.RF800

men alle har samme fejl - det suser i dem som om det er en dårlig radioforbindelse.

Jeg har prøvet at slukke for mit trådløse netværk, men det hjalp ikke.

Er der nogen, der kender nogle trådløse højtaler, der ikke suser?

Pft

Richardt
Avatar billede jokkejensen Novice
04. november 2008 - 13:56 #1
Jeg har Rs140, de suser kun hvis jeg sidder op af senderen og eller der ingen signal er...
Avatar billede rvm Nybegynder
07. november 2008 - 21:59 #2
Har nu købt et par Beyerdynamic RSX 700. De fungerer via 2.4 GHz netværk og ikke via FM båndet som de andre. De har ikke så lang rækkevidde som de andre, men lyden er knivskarp. uden sus eller andre ikke velkomne lyde. Lyden er simpelthen fantastisk :-)