Avatar billede homer2000 Nybegynder
04. november 2008 - 11:41 Der er 4 kommentarer

Design hjælp til hjemmeside

Hejsa....

Er her en der vil hjælpe med at designe en hjemmeside ud fra linket nedenfor. Synes den ser rigtig fed ud, men koster desværre kassen, hvis jeg skal købe den....  :(

http://images.p7d6.arixmedia.com/pr/AX0438GRAY.jpg

Jeg er nemlig ikke den store haj til photoshop.

Super mange tak for at i vil overveje mit råb om hjælp.
Avatar billede Slettet bruger
04. november 2008 - 11:57 #1
Hej

Jeg vil meget gerne hjælpe med at opbygge hjemmesiden!

Jeg er en 19-årig netop færdig student ved gymnasiet, og min store hobby er programmering og udvikling af hjemmesider. Jeg har studeret hårdt i lang tid, for at klargøre og "uddanne" mig ved selvstudie til at kunne benytte denne hobby som fritidsjob.
jeg er naturligvis ikke uddannet indenfor området (endnu), og jeg kræver derfor overhovedet ikke en særlig høj timeløn - jeg ønsker især også at få mere erfaring udfra projekter, jeg arbejder med.

Du må meget gerne kontakte mig på mail: steeven_1605@hotmail.com

  // Steeven
Avatar billede mywebcreations Nybegynder
05. november 2008 - 07:14 #2
Hej Homer2000

Jeg vil gerne byde ind og designe hjemmesiden til en god pris

Du kan skrive til undertegnede på nedenstående email og hør nærmere

Med venlig hilsen
Kim Hau
tkhau@mwc.vn
www.mwc.com.vn
Avatar billede cortx Nybegynder
07. november 2008 - 17:54 #3
Hej

Kig forbi mig på rhfreelance.dk - et kvalificeret valg for dig :) Find information om mig og min virksomhed samt se mine referencer på siden.

Håber at høre fra dig.

vh
RH Freelance
Rasmus Henriksen
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2010 - 22:41 #4
Lad os få lukket dette indlæg...