Avatar billede rsd Nybegynder
03. november 2008 - 22:53 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Knap til at flytte vinduer mellem skærme

I det daglige arbejder jeg med 3 skærme på samme tid og det fungerer rigtig godt. Hos en kunde så jeg dog en facilitet som jeg rigtig godt kunne bruge. De havde en knap i deres titellinie som med et klik kunne flytte et vindue fra en skærm til en en anden. Knappen sad oppe sammen med maximer og minimer knapperne, og kunne også flytte vinduet når det var maximeret.

Jeg har ikke kunnet finde noget som helst om det, er der nogen der kan hjælpe.
Avatar billede snowball Novice
03. november 2008 - 23:02 #1
Måske "MultiMonitor TaskBar"? Findes både i en gratis og betalings udgave.

http://www.mediachance.com/free/multimon.htm
Avatar billede snowball Novice
03. november 2008 - 23:05 #2
"UltraMon" kan være et andet bud.

http://www.realtimesoft.com/ultramon/overview/
Avatar billede rsd Nybegynder
03. november 2008 - 23:24 #3
Tak for det, det var lige det der manglede.
Avatar billede rsd Nybegynder
03. november 2008 - 23:25 #4
Accepteret
Avatar billede snowball Novice
03. november 2008 - 23:41 #5
Øh, nu tog du så selv pointene!

Opret venligst et nyt spørgsmål så pointene kan blive uddelt, tak.
Avatar billede rsd Nybegynder
03. november 2008 - 23:49 #6
Sorry, det er hermed gjort.