Avatar billede jhwh Nybegynder
03. november 2008 - 21:31 Der er 5 kommentarer

Ubuntu 8.10 slog skærmen ihjel.

Hej Alle
Jeg var til det super nice arrangement på CBS i lørdags, hvor jeg fik installeret ubuntu 8.10 på min HP Pavillion tx1000. Det har virket upåklageligt både lørdag og søndag, men når jeg tænder maskinen nu, er skærmen død død død, der er simpelthen ingenting! Temmelig skidt.
Jeg er vant til diverse Windows versioner, og har aldrig oplevet noget lignende, så jeg aner ikke hvor jeg skal gribe fat; alle forslag vil modtages med glæde...
(Jeg ved ikke om jeg har postet det rette sted, hvis ikke så bare flyt det)
Avatar billede fbhzone Nybegynder
03. november 2008 - 22:21 #1
Kommer der heller ikke noget HP logo eller noget som helst?
Er den HELT sort?
Avatar billede jhwh Nybegynder
03. november 2008 - 23:21 #2
Jeps, den er helt sort, der sker intet...
Jeg har også prøvet at slutte en ekstern monitor til, intet signal.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
04. november 2008 - 22:06 #3
kommer der overhovedt lys i nogle af status lamperne ? :)
Avatar billede jhwh Nybegynder
04. november 2008 - 22:50 #4
Der kommer lys i mine hotkeys, men de er ikke aktive, jeg tror slet ikke os'et kommer op at køre. Jeg har besluttet mig for, at grafikkortet er i stykker, og det er det der er problemet, og så har jeg aflevret den ved forhandleren. Så må vi se om en måneds tid.
Avatar billede klas Juniormester
13. november 2008 - 17:47 #5
Jeg har en kammerat med samme problem. Men vi sidder på grønland uden en kyndig mand til at fejlfinde den...  Du må meget gerne skrive hvis du finder ud af hvad der er i vejen med din.