Avatar billede danielss Nybegynder
03. november 2008 - 17:14 Der er 3 kommentarer

Forsvundet partition D:

Hej

Jeg har 2 partitioner på min harddisk. C: med vista og D: med alle mine filer.

Jeg skulle så prøve at oprette en ny partition fra mit D drev. Jeg gik ind i diskhåndtering i vista, og valgte formindsk med 20 gb. Der opstod en fejl(Kan ikke huske hvilken) og den blev ikke formindsket. Men mere skete der ikke.
Når men jeg prøvede så at installere partition magic 8. Det blev installeret og da jeg startede det op fandt den 2 fejl som den rettede med success, men programmet blev ikke startet helt op da den ikke kunne finde drevbogstavet eller sådan noget.

Så prøvede jeg at hente Acronis disk creatoe 10, men under installationen gik den i BSOD og genstartede.

Nu hvor pc'en er startet op igen mangler D: drevet. Jeg kan partitionen under diskhåndtering i windows. Der står ikke drev bogstav eller information, der står kun hvor stor partitionen er. Man kan ikke få info om den, så ber vista bare en om at genstarte diskhåndtering eller computeren :S

Hvad gør jeg?
Avatar billede Jensen DK Novice
04. november 2008 - 06:58 #1
Du kan se om dette kan hjælpe dig, plejer at virke.
http://www.helgec.dk/lost%20partition.html
Avatar billede Jensen DK Novice
29. november 2008 - 10:29 #2
Sker der noget her?  Kan der afsluttes?
Du kan læse her hvordan man giver point / lukker sine spørgsmål.

http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Avatar billede danielss Nybegynder
29. november 2008 - 16:29 #3
Hej Sorry jeg ikke har lukket.. Naaede desvaerre ikke at checke svaret, formaterede bare.