Avatar billede kamillevej Nybegynder
03. november 2008 - 16:49 Der er 7 kommentarer

brænding af dvd

Jeg vil gerne brænde en kopi af mine film og jeg har først brugt
DVD decrypt og herefter DVD Shrink. Nu er filerne så i en mappe og skal brændes. Jeg har prøvet at overføre alle filerne og brænde dem men der kommer ikke noget frem på DVD´en hvad skal jeg gøre i stedet????
03. november 2008 - 22:37 #1
... hvilket brænder PROGRAM ?
Avatar billede kamillevej Nybegynder
05. november 2008 - 09:49 #2
nero, og før hen gik nero bare igang, men det gør den ikke mere
05. november 2008 - 19:45 #3
Hmmm... måske gør du det forkert mht NERO ?

"...og før hen gik nero bare igang, men det gør den ikke mere..." ??? ikke forstået ?
Avatar billede kamillevej Nybegynder
06. november 2008 - 09:55 #4
jeg tror det gik galt i forbindelse med en opgradering af nero, for der skulle man afinstallere den gamle version og siden har det ikke virket, Jeg har prøvet at geninstallere shrink og decrypter igen for så at se om nero starter op igen men det virker ikke
Avatar billede kamillevej Nybegynder
09. november 2008 - 14:59 #5
Det er denne besked der kommer når shrink er færdig, håber I kan hjælpe mig videre
Windows XP 5.1
IA32
WinAspi: -
ahead WinASPI: File 'C:\Programmer\Ahead\Nero\Wnaspi32.dll': Ver=2.0.1.59, size=160016 bytes, created 06/17/2003 14:25:03
Nero API version: 6.0.0.22
Using interface version: 6.3.1.4
Installed in: C:\Programmer\Ahead\Nero\
Application: ahead\Nero - Burning Rom

=== Scsi-Device-Map ===
DiskPeripheral      : ST3160021A                      atapi Port 0 ID 0  DMA: On
CdRomPeripheral      : SONY DVD-ROM DDU1612            atapi Port 0 ID 1  DMA: On
CdRomPeripheral      : PIONEER DVD RW  DVR-106D        atapi Port 1 ID 0  DMA: On
CdRomPeripheral      : DJ4001B WTK285L        2.0B  arusx5rj Port 2 ID 0  DMA: Off

=== CDRom-Device-Map ===
SONY DVD-ROM DDU1612      F:  CDRom0
PIONEER DVD RW  DVR-106D  G:  CDRom1
DJ4001B WTK285L            H:  CDRom2
=======================

AutoRun : 1
Excluded drive IDs:
CmdQueuing    : 1
CmdNotification: 2
WriteBufferSize: 74448896 (0) Byte
ShowDrvBufStat : 0
EraseSpeed    : 0
BUFE          : 0
Physical memory    : 511MB (523756kB)
Free physical memory: 135MB (138412kB)
Memory in use      : 73 %
Uncached PFiles: 0x0
Use Static Write Speed Table: 0
Use Inquiry    : 1
Global Bus Type: default (0)
Check supported media : Disabled (0)

NeroAPI
14:55:01    #1 Text 0 File NeroAPI.cpp, Line 3381
    Message file not found

Existing drivers:

Registry Keys:
HKLM\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\WinLogon\AllocateCDROMs : 0 (Security Option)
Avatar billede kamillevej Nybegynder
09. november 2008 - 16:51 #6
Hvis jeg nu prøver et andet brænderprogram, hvilke filer skal så overføres for at man får en kopi af DVD´n og den virker som en rigtig film og ikke bare nogle filer
Avatar billede tyfon Nybegynder
24. november 2008 - 22:35 #7
Jeg bruger convertxtodvd, koster ca. 300, gratisversionen brænder et synligt mærke i filmen, her kan du prøve at brænde på en dvd-rw for at se om brændingen lykkes inden du evt. køber programmet.
Filmen skal først kopieres til en ny mappe, giv den et navn.
Så trykker du på tilføj video i progammet,klikker på din mappen der kommer frem, den du har fået filmen ind i.Den springer så ind i programmet.
Tryk converter.
Når færdig med det trykker du handling,vælger hastigheden, f.eks. 4*.
Tryk brænding
Her kommer der så en mappe frem der hedder ts video, den trykker du på (og kun den.)
Tryk ok. Den skulle så gerne begynde at brænde